Followers

NOTE:
3% dari pembelian anda akan disumbangkan ke tabung Aman Palestin http://www.amanpalestin.net/
1- Bank Islam (M) Berhad: 12029010047880
2- Maybank (M) Berhad: 562263010787
3- Bank Muamalat (M) Berhad: 12070005133717
4- RHB Islamic Bank: 21245760004907
5- Bank Rakyat: 22-080-619592-2
6- CIMB Islamik: 12150001242107
7- Tabung Wanita & Kanak-Kanak Palestin |
Bank Islam (M) Berhad: 1202-9010-0598-95

Friday, April 8, 2011

seni pusaka melayu~part 1

hari tu ms lover ade tunjukkan gambar 
wall decoration yang ade tema keris kan..
sekarang ni card tu dah 45% siap..huh penat jugak la..sbb banyak sangat detail yang i kn buat..uols tengok la sendiri.
.
.
.

 amat menguji kesabaran bile nak susun kertas 
tegak berdiri macam ni..
tp i like..
hahah

 asalnye perkataan "rizal" dalam bulatan tu..
memang i nak biar kosong je..
tp nampak pucat sangat so i isi la dengan 
warna-warna yang berkaitan macam 
gambar kt bawah ni ye
.
.

 separuh siap..

semua siap..
tp perkatan rizal je la yang siapnye..
yang lain belum siap lagi 
hahaha...harap-harap card ni i dapat siapkan 
dalam minggu depan 
huh..hopefully..
Post a Comment